السبت، ٢٦ مايو ٢٠٠٧

متشتمووووووش


متشتمووووووش

بجد والله متشتموش


شكله بيديقك وبينرفزك عارف بس متشتموش

ياعم امسك لسانك بس هقولك حاجة انا كمان اول ما بشوف وشه السمح دة بروح شتمه على طوول بينرفزنى وبيغظنى ذيك بالظبط بس لو انت بتحبه اشتمه لانك كل ما هتشتمه هياخد حسنات وهيقتص منك يوم القيامه ودى نصيبه ياباشا 70 مليون نسمه بيشتموة كل يوم وباقى الامه العربيه بتشتمه يعنى لو قلنا هو ضامن 70 مليون حسنه فى اليوم يبقى هتشوفه كمان فى الجنه وهى مش نقصه

انت عارف الحجاج ابن يوسف كان ظالم اد ايه (مره كان بيغرق وواحد من الشعب شافه بيغرق قام انقذه بعد كدة الناس فضلت تقولو انقذته ليه ياعم انت وبتاع قلهم انا سمعت عن رسول الله انه يقول من مات غريق مات شهيداا فخفت ان يموت شهيداا )

انت مش خايف يدخل الجنه ولا ايه

يلا تعالى نجرب منشتموش انا هحط حبت صور ونحاول سوا


شيفين بيتكلم فى التليفون اذاى ولا بيضحك اذاى دة بيكبر كمان حج يلاهوىى مش قادر مش قادر امسك لسانى

هتقدر انت معلش حاول

هناك ٢٤ تعليقًا:

غير معرف يقول...

لا ياعم انا مش هشتم

بس اصل حتي لو معاة 70 مليون حسنة هيتحاسب بردو ع ال 70 مليون نفس اللي ربنا وكله عليهم

يا تري لما يبقي واقف معاه سيدنا عمر بصفتهم الاتنين حكموا المسلمين هيبقي ايه موقفه!!!!!!!!!!الله اعلم

يوغرطة يقول...

نرجوا من الله ان يصلح حال حكامنا ويهديهم لما فيه خير لأوطانهم
حساب الظالمين من المحيط الى الخليج وفي سائر المعمورة يوم الحساب عسير
تقبلوا تحياتي

admelmasry يقول...

هههههههههههههههه
مش قادر
انت قدرت ؟
.
.
.
لو قدرت ابقي قولي
حول
.
.
.
خالص تحياتي والسلام

reri يقول...

أخيرا بقي عندك بدل البلوج إتنين وأنا كنت قبل كده مش لاقيه ليك بلوج
مبرووووووووووووووك
لأ والبلوج فيه مواضيع جامده

بص أنا مش قادره أمسك نفسي
هشتم

سندباد يقول...

ههههههههههههههههههههه
ماشي ياعم ضحكتني ومكنش ليا نفس اضحك علي العموم نورت مدونتي قلت اجي انور مدونتك لقيتك اكرم مني وضحكتني
تحياتي

حقى اهرتل يقول...

هقولكم على شوية حاجات
كام واحد تعرفه ظابط ف الجيش وما بيششربش سسسجاير؟ظ
طييب اللى كان يقعد فى الفصصصل بعد ما كلكم تزوغوا من المدرسسه
عارف كنت بتقول ايه عليه
برضه مش مهم
لما كان واجد مايعرفش من اصحابك
وليلة الدخله تبقى ورطه برضه مش مهم
ييا عم ان الله حليم سستار

صاحب البوابــة يقول...

سأحاول

لكني لن أعدك

أبداااااااااا

تحياتي

Rosa يقول...

يعني كل الصور دي ومش عايز حد يــــــــ ...... خبيث خبيث يعني
:D
تحياتي

ابو العربى يقول...

مصراوى اوى

اه طبعا انشاء الله نتمنى له النار
ولكن اتعرف دعوة الحجاج ( الهم اغفر لى فانهم يقولون انك لن تغفر لى )
والعلماء كلهم قالو ان بسبب الدعوة دى من الممكن ربنا يغفر ليه

ابو العربى يقول...

يوغرطه
ندعو معك ونتمنى ان ربنا يخدهم

ابو العربى يقول...

ادم المصرى
والله بحاول دة انا حتى مش عارف ادعيلو بالهدايه

شرفتنى

ابو العربى يقول...

reri

هنقر بقى بدل البلوج اتنين والكلام دة
والحمد لله ان المواضيع عجبتك
بس حولى متشتميش

ابو العربى يقول...

sendbad

دة انت نورتنى وياعم اضحك محدش واخد منها حاجة

ابو العربى يقول...

حقى اهرتل

اكيد انت قصدك تعلق على موضوع تانى خالص
وهرتل ياعم برحتك

ابو العربى يقول...

صاحب البوابه

انا مش عيزك توعدنى بس حاول

ابو العربى يقول...

rosa

انا حطيت الصور الاستفزازيه دى عشان نحاول نمسك لسنا فى اقصى الاحوال
وطبعا مقدرناش

سندباد مصري يقول...

سوري

مش قادر

AHMED SAMIR يقول...

ربنا يهديه لما فيه صالح البلاد والعباد
اكيد دي دعوة افضل بكتير من الشتيمة
تحياتي ليك

غير معرف يقول...

هههههههههههه

البوست جامد جدا والمدونة كلها جميلة، عطلتنى عن الشغل اللى كنت قاعدة بخلصه، بس بصراحة تستاهل يعنى، ومتشكرة اوى على زيارتك لمدونتى المتواضعة

بالنسبة بقى لموضوع الشتيمة فضحكنى جدا، انت فعلا مش عاوزالناس تشتم ولا عامله مخصوص علشان تخليهم يشتموا، بس الحمد لله انا تقريبا ما بشتمش برده، مش كفاية عايشين من خيرنا كمان ياخذوا حسنات بسببنا

الزعيـمة يقول...

زميلي الناصري الكريم ضد الظلم

مسألة ربنا حيغفر لمين وحاسب مين
هو سبحانة وحده الاعلم بها

لكن هو شايف دا ظلم وافتري على شعب باكملة ودمر طموحات امة وضيع شعب مصر

قال تعالي

لا يحب الله الجهر بالسوء من القول
الا من ظلم
صدق الله العظيم

واحنا اتظلمنا وربنا شاهد
عشان كدا حشتمة

انت معندكش رحمة يا ريس
وامتى حتتقي الله ربك؟؟؟



تحياتي لك يا زميلي الكريم

ابو العربى يقول...

سندباد مصرى

ومين هيقدر دى مجرد محاوله

a.samir

اكيد الدعوة كويسه جداا بس مش طلعه للشخص المناسب

تحياتى

ابو العربى يقول...

بحبك يا مصر

متشكر جداا لزيارتك والحمد لله ان المدونه عجبتك
انا عامل الموضوع دة مخصوص عشان اتفرج على رد الفعل عشان انا واحد صحبى متدين قالى متشتموش اتقى الله فكنت بشوف هتقدرو متشتموش ولا لا

ابو العربى يقول...

الزعيمه

تحيه قوميه عربيه ناصريه

نورتينى
وياريت الناس تقراء تعليقك وتستفاد

غير معرف يقول...

بجد مدونتك حلوة اوووووووووي .. دي اول مرة ازورك ومش اخر مرة ان شاء الله ..
على فكرة انا ماما قالتلي متشتميش حد وانا بسمع الكلام.. وربنا يسامحو بقى قول امين عشان الملاك يرد عليك يقولك ولك بالمثل

تحياتي