السبت، ٨ مارس ٢٠٠٨

هولوكوست فى غزه

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم فلسطين سأتكلم بسم الدم الذى سال سأتكلم بسم الدم الذى مازل يسيل ٍاحدثكم
بسم عروبتكم ساقول بسم اسلامنا سأصرخ عليكم سوف اردد عويل نساء واطفال فلسطين سوف اسمعكم صوت قنابل ابطال فلسطين لعلكم تفيقو لعلكم تشعرون ولو لمره واحده انكم رجال انكم عرب
اين انتم .... ادفنتم احياء ام بانت عورتكم فأخذكم الحياء ؟ ام نسيتم من عدوكم ومن ابناء عروبتكم ؟
طبعا الكلام ده مش ليكم .......


انا عامل مدونه عايزكم تشاركونى فيها وننشرها بين المدونات الغير عربيه لنظهر للعالم حقيقه العدو الصهيونى
هى بالغه الانجليزيه وانا ضعيف جداا فى اللغه الانجليزيه وياريت الى بيعرف انجليزى يساعدنى او اى لغه

http://www.holokost2008.blogspot.com/

هناك ٢٠ تعليقًا:

دكتور بيطرى يقول...

فكرة جيدة وممكن تكتب التدوينة بالعربى وتخلى واحد تثق فيه يترجمهالك لأن الترجمة ممكن أن تذهب بالمعنى
فبالتالى تكون التدوينة بالعربى ومترجمة لللأنجليزى أو أى لغة ثانية

محاولة لكسر الصمت يقول...

أحلى حاجة انك وضحت كلامك في الآخر..وقلت ان الكلام ده مش ليييييييييينا

جيلان يقول...

بسم الله
فكرة رائعه ربنا يوفقك
تقبل تحياتى وان امكن ان اساعدك لن اتأخر باذن الله وفقك الله لما فيه الخير والصلاح
تقبل تحياتى
جيلان

جيلان يقول...

على فكرة انا بعشق واحد اسمو جمال عبد الناصر بموووووووووت فيه ااااوى على الرغم ان ناس كتير مش بتحبو
بس فرحت اوى اما لقيتك واضع صورتو
تقبل تحياتى ومعلش الصورة بس عجبتنى مش اكتر تقبل مرورى واسفه على التطويل

منى يقول...

انا ممكن اساعدك
انا مدرسه انجليزى
لو تحب
اكتب الموضوع عربى وانا اترجمه

. يقول...

معاك
انا معاك

غير معرف يقول...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

walaa يقول...

ربنا يوفقك ويعينك
ولاء

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

ربنا يعينك ومدونتك حلوة اوى فيها حبة اشعار تحفة

كلام على بلاطة يقول...

شوف يا استاذ هدفك نبيل
بسلازم الفلسطينين يساعدونا ويتفقوا
ويوقفوا حملات التحريض بينهم وبين بعض
ويحسنوا صورتهن قدام العالم
واحنا معاهم

§a§a يقول...

ربنا يوفقك وجعله الله فى ميزان حسناتك


تحياتى

ابو العربى يقول...

دكتور بيطرى

متشكر جدااا يا دكتور

ابو العربى يقول...

دواير

لا مش لينا ده للناس الى عليناااااااااا

ابو العربى يقول...

al_qassam

بارك الله لك

وانا كمان بموت فى جمال عبدالناصر
وطبعا نورتينى

ابو العربى يقول...

منى

طبعا انا اتاخرت كتير انى اكتب حاجه وابعتها وربنا يصبرك عليااااااا

ابو العربى يقول...

sad _ doraa

طبعا معايا مش بمزاجك

ابو العربى يقول...

walaa

نحن وانتم

ابو العربى يقول...

رئيسه حزب الاحلام

متشكر يا ريسه

ابو العربى يقول...

كلام على بلاطه

استاذى انا مليش دعوه بكل ده فلسطين للعرب مش للفلسطينيين

ابو العربى يقول...

$a$a

ربنا يكرمك