الخميس، ١٩ أبريل ٢٠٠٧

حاول سماع الصمت

اسمعنى
اتسمعنى حاول ان تسمعنىفانا لا اتكلم واريدك ان تسمعنى
لا تقل كيف
استنشق النسيم بانفك ستذوب الكلامات فى فمك وستسمعنى
لا تقل كيف
حاول سماع الصمت فانا لست قادر على الكلام سيوصلك الصمتالى او الى الاوهام
لا تقل كيف
انت كنت تسمعنى بغير كلام اصرخ فى نفسى فتداوينى من الالام
لا تقل كيف
اتذكر حين كنا معا كنت اعشق الكلام اما الان فيطربنى الصمت
لا تقل كيف
حاول ان تستذكر ما فات حاول ان تعيد لى الكلامات افرغت فى اذنككل ما سمعت وقراءت وتعلمت من كلمات
فاغلقت عليهم اذنك ورحلت وتركت لى السكات
اتعرف لماذا لا تسمعنى ؟
فانت فى يد شخص اخر تسمعه كلامى فيطرب ويسمعك كلامه فتطرب
وانا فى يد الزمان يسمعنى رغم عنى ما لا اريدة من كلمات وانا اسمعه الاهات والانات
واتمنى رجوعك بالكلمات

هناك تعليق واحد:

أجدع واحد في الشارع يقول...

انا اسف عشان خرجت من الموضوع

يا جماعة بجد انتو لازم تشركوني حفله عيد ميلاد جينرمو معايا فى البلوج بتاعى انهاردة عيد ميلادها عشان انهاردة بجد اسعد يوم فى حياتى